I'm Waiting You
WELCOME



owner of this Blog

Assalamualaikum! My name is Asmira rosemine. 22 years old (what old?! young la. haha) Welcomes you all to come to my blog and I hate haters and copycats. You must be respectful to my blog if you want my respect for your blog! ('; 'this blog as my diary that you can read and see' SO ENJOY!


what you want? here!



Story About Links Goodies


chat with owner



Follow Mira


Triangle-Triangle


Owner blog Lydia Mira
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
hidup untuk menyusahkan orang (!)
Friday, March 11, 2011 | 1:22:00 PM | 0 BlackWhite
aku tak sangka HASLINDA sanggup buat semua orang risau tak balik rumah dekat dua hari (!) sampai kan RAMAI CIKGU2 yang datang rumah aku malam hari khamis tuh. padahal HASLINDA bersame aku and LAILATUL mase tuh at t6. aku dapat tau yang HASLINDA tak balik rumah mase tuh malam, aku kat paso khamis. tu pown cikgu NIK yang call aku banyak kali than cerita pekara yang sebena nyer, aku pown tak tau nak cakap ape gan ckgu. aku call HASLINDA dia tak nak jawab makin dia mati kan ada la, kalau angkat pown senyap jer tak nak cakap pape dia buat aku macam tunggul (!)
pagi tadi HASLINDA text aku, dia cakap ->

LINDA : aku da kat luar negeri, aku bukan lagi kat johor, jaga diri kaurang k. aku memang akan balik tapi bukan sekarang k, aku mintak maaf.
AKU : ea best nyer, best nyer lau aku join kau an. kau kat mane ni? nak join la jugak, ni aku ga kat JB ni, tengok NAJWA sakit kat Hospital.

aku memang sengaje send text macam tu kat dia coz cikgu yang suruh, ckgu nak tau kat mana dia berada sekarang.
baru jer kejap tadi YATY call aku dia cakap aku kat mana than aku jawab aku kat rumah why?

YATY : tadi aku cll linda.
AKU : what? (!) dia nak pulak angkat. kau cakap apa?
YATY : dia cakap dia akan balik.
AKU : dia tak nak balik la, dia da bagitau aku time kat sek tadi.
YATY : dia yang cakap gan aku dia nak balik. dia cakap dia ada kat rumah HUSBAND dia kat JB.
AKU : haaa (!) HUSBAND? hahahah
YATY : dia yang cakap macam tu kat aku. dia nak balik rumah, dia cakap mak dia da bising.
AKU : wh0keh thanks. pape hal aku bagi tau cikgu and if you get a news story about HASLINDA call me right ((=

tu la citer aku, aku harap HASLINDA akan berubah perangai nyer seperti dulu. and aku doa kan dia selamat. AMIN~



Older Post | Newer Post