I'm Waiting You
WELCOME



owner of this Blog

Assalamualaikum! My name is Asmira rosemine. 22 years old (what old?! young la. haha) Welcomes you all to come to my blog and I hate haters and copycats. You must be respectful to my blog if you want my respect for your blog! ('; 'this blog as my diary that you can read and see' SO ENJOY!


what you want? here!



Story About Links Goodies


chat with owner



Follow Mira


Triangle-Triangle


Owner blog Lydia Mira
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
semua ibu sayangkan anaknya..
Friday, April 20, 2012 | 7:05:00 PM | 0 BlackWhite
hi.. petang nie aku nak update satu cite bagi aku cite nie sedey, but tak tawu la kau orang kan (': sebenarnya aku tak nak update pon cite-cite macam nie but cite nie bermain-main di fikiran aku, so dengan hati yang terbuka dan ikhlas aku pon cite (: 

cite nie bermula time aku pegi konvo abang aku kat poli ibrahim sultan jb, dua tiga hari lepas.. ade sorang makcik nie dia kena warning dengan dua orang lelaki mb orang yang jaga tempat tu la kot, aku pon tak tahu sebab apa.. aku tengok dari segi pemakaian makcik nie dia macam orang susah (mintak maaf makcik saya cite kat sini) dia bawak bunga untuk anak dia konvo mb makcik nie nak masok dewan but tak boleh.. kesian mak cik nie tau, sebak hati aku tengok mak cik nie ): aku dengar makcik nie cakap kat dua orang lelaki tu 'saya ada bawak bunga untuk anak saya' then lelaki tu cakap 'jangan sampai saya ambil tindakan ke atas makcik' aku pon tak berapa dengar sangat apa dia cakap coz bising ramai sangat orang.. apa la kesalahan makcik tu kan sampai dia tak bagi masuk.. makcik nie bangga dengan anak dia (': sanggup datang walaupun orang susah.. 

P/S : and dari sini la aku berfikir SEMUA IBU SAYANGKAN ANAK-ANAKNYA TAK KIRA LAH SUSAH ATAU SENANG.. macam tu la dengan mak aku walaupun mak aku nie suka beletehhh tapi mak aku sayangkan aku.. nak aku berjaya dunia and akhirat.. saya sayang mak sampai bila-bila ('; 

sedey betul nak type cite nie tetibe berlinang air mata ('; k la kg type banyak-banyak, panjang-panjang bukan nya ada orang nak baca kan kan kan.. bubye guys!
                      
                           politeknik ibrahim sultan, jb             adah ME adik wan MY LOVE!          


Older Post | Newer Post