I'm Waiting You
WELCOME



owner of this Blog

Assalamualaikum! My name is Asmira rosemine. 22 years old (what old?! young la. haha) Welcomes you all to come to my blog and I hate haters and copycats. You must be respectful to my blog if you want my respect for your blog! ('; 'this blog as my diary that you can read and see' SO ENJOY!


what you want? here!



Story About Links Goodies


chat with owner



Follow Mira


Triangle-Triangle


Owner blog Lydia Mira
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
aku kaki blogging!
Saturday, June 09, 2012 | 6:14:00 PM | 0 BlackWhite

 hai, selamat petang (: tujuan aku update blog nie, nak share cite yang da lame aku simpan la. huh! lame tak update blog woo! rindu rase. haha! nampak tak ada perubahan kat blog nie? (if tidak nampak kamu bukan pembaca blog saya) hikhikhik! new face, right?! yeahhh (dengan bangga nya) 2 hari 1 malam nak siapkan blog nie, sakit mata =D but, takde la cantik mana pon kan




 erm, lately aku asyik tension je tau and cepat takde mood ayik nak marah je keje nyer. aku tak tawu la kenapa dengan diri aku nie, apa la agak nya yang tak kena. you know why?

 eh eh eh! aku nak bagi tawu, if korang perasaan last week status FB aku relationship with ----, right? now da single available balik. hahaha itu la laman sosial kan. esok ada and next week jadi takda da. now sumpah! aku da malas nak pk2 couple2 jadah! penat korang tawu tak?! ishhhh, frust betul aku kalau pk bende2 tu, da tak penting bagi aku!Onion Head Emoticons 92 pintu hati aku da tertutup serapat-rapatnya untuk lelaki, BELUM mase nya lagi. aku nak kasi tawu kat student2 yang masih menuntut ilmu di sekolah, tak payah la pk cinta cintan nie buat pening kepala hotak je. aku pon menyesal nie, sebab cinte cinte nie la buat aku leka lari dari pelajaran and tanggungjawab sebagai seorang student!! aku nak fokus study (: 

 InsyaAllah, next month aku jadi student kembali!! YES! tak sabarrrr (; hihihi sape tak nak kan jadi orang yang berjaya dalam hidup? korang please doa kan yang terbaik untuk aku k 

 And buat pem-blogger thanks sebab banyak bagi idea and tutorial, how to beautify the blog (: sayang korang semua. bubye 



Older Post | Newer Post