I'm Waiting You
WELCOME



owner of this Blog

Assalamualaikum! My name is Asmira rosemine. 22 years old (what old?! young la. haha) Welcomes you all to come to my blog and I hate haters and copycats. You must be respectful to my blog if you want my respect for your blog! ('; 'this blog as my diary that you can read and see' SO ENJOY!


what you want? here!



Story About Links Goodies


chat with owner



Follow Mira


Triangle-Triangle


Owner blog Lydia Mira
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
'Najwa' she is my BFF!
Thursday, June 21, 2012 | 1:00:00 PM | 0 BlackWhite
Onion Head Emoticons 16hari nie aku nak story about little girl (err, little girl??) hahahah gurau jer. pasal sahabat terbaik aku SITI ILI NAJWA itu lah nama paling indah. hahahah bagi aku dia nie baik gile++, peramah, suke buat aku gelak walaupun tengah study time tuOnion Head Emoticons 22hihi and paling penting dia sudi dengar cite sedih atau gembira aku, itu la najwa, aku kenal dia dari sekolah F3 lagi time tu belum nak matang. najwa nie sikap buruk dia aku tak tahu apa. but sikap baik dia, dia suka tolong orang (mengalahkan bomba dia nie)Onion Head Emoticons 114tujuan pertama aku buat entry pasal aku dengan najwa sebab aku nak bagi tahu korang antare aku dengan najwa hanya teman baik tak lebih. ade mmbs aku cakap, aku couple dengan najwa coz kalau boleh nak 24hrs melekat. hahahaha anggok mu!! pk aku nie takde otak ka? bf takda perempuan pon aku nak sapu. hahaha!Onion Head Emoticons 17erm, TAPI semenjak da abes sekolah nie kite org da jarang jumpa, bukan jarang jumpe lagi da. TERUS tak boleh jumpa. asal da plannig nak jumpa mesti ada jer halangan. aku pon tak faham la. now najwa da sambung dengan dia punya study. and sekarang baru aku faham aku di takdirkan memang tak boleh jumpa dia terus buat se'lama2 nyer (ar, yeke? mb tak kot hihihi) dia dengan haluan dia and aku kena bawak diri, merantau jauh jauhOnion Head Emoticons 1hahaha. semenjak kite org tak jumpe banyak masalah yang aku simpan. selalu aku cite kat dia, tapi sekarang? aku nages pun dia da tak tahuOnion Head Emoticons 28okey dah, FULLSTOP! aku da cite pasal dia, tapi dia macam mana pulak?

click this pics (:
so, ini la perasaan najwa terhadap aku sekarang, walaupun ramai kawan tapi sahabat PERTAMA and TERAKHIR dia adalah AKU. still kawan selamanya walaupun berhari, berbulan, bertahun, ber ber tak jumpa. hahaha k lah chau duluOnion Head Emoticons 33


Older Post | Newer Post