I'm Waiting You
WELCOME



owner of this Blog

Assalamualaikum! My name is Asmira rosemine. 22 years old (what old?! young la. haha) Welcomes you all to come to my blog and I hate haters and copycats. You must be respectful to my blog if you want my respect for your blog! ('; 'this blog as my diary that you can read and see' SO ENJOY!


what you want? here!



Story About Links Goodies


chat with owner



Follow Mira


Triangle-Triangle


Owner blog Lydia Mira
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
sharing kan is caring, LOL
Sunday, May 12, 2013 | 1:05:00 PM | 0 BlackWhite

hye semua, selamat tngah hari. da makan ke belum?? kenyang makan with orang tersayang (M Shukry Jaafar) heee turun sama sama
Wan Wan Emoticons 30 nak share sikit nie cite, ada la sorang nie makhluk Allah(Alyna anak kepada En.Aziz dan Pn.Aini)Wan Wan Emoticons 33pagi pagi bute da kasi gegar aku punye bilik, gantok gilerWan Wan Emoticons 41nak ajak teman g dm break1st. di sebabkan aku sayang kan dia nie laa so dengan hati yang terbuka aku pon teman dengan mate yang agak gantok nie, hahahaWan Wan Emoticons 8hurmmm aku takde kdit so tak boleh la nak ajak abang sayang aku nie turun same, dia tengah nyeyak tido agaknye, almaklum laa tengok jam pun baru pukul 7.40pagi sape laa yang nak bangunkanWan Wan Emoticons 39ermmm aku tunggu punya tunggu, tunggu dan tunggu lagi sampai la jam dekat pukul 11.33pagi baru sayang aku nie call aku and wish good mornig, lame jugak sayang aku nie tido laaWan Wan Emoticons 35aku ingatkan dia bangun awal hari nie, aku takut dia lapar, aku pun ambx kan la break1st untuk dia. tapi dia bangun lambat laa pulak. hurmmm letihh agak nyer malam semalam tido lewat di sebabkan akuWan Wan Emoticons 31haaaa sekarang nie aku tengah teman dia on call tido memanjang, abang abang. 
nie aku nak cite pasai esok hari pulak, semua classmate aku tengah dedo bebWan Wan Emoticons 12coz jumaat lepas smua budak tak g class kol 3, aku dengar cite senior cakap lect mengamukWan Wan Emoticons 43mb kene panggal esok, so wait and see jela apa yang lect or KB nak buat apa kat kite orang esokWan Wan Emoticons 28so apa yang penting kite redhaa same same jela, yee semua. hahaha kayy sampai sini saje mendengar aku celotehh, di lain hari dan waktu aku update lagi okey, bubyeWan Wan Emoticons 3 hehehehe~


Older Post | Newer Post